Kulmien kestopigmentointi

3. tammikuuta 2016

Äityleissä (todellakin olen äityleissä) oli tänään puhetta kulmien pigmentoinnista ja mun kulmista oli sinne lisätty kuva. Katson mielelläni kaikkia keskusteluita kulmien pigmentoinnista, koska olen itse käynyt todella hyvällä tekijällä ja suosittelen häntä aina kaikille, kun tästä aiheesta on kyse.

Haluan muidenkin saavan yhtä hyvän ja tyydyttävän lopputuloksen minkä itse sain.

Tutkin asiaa ja tekijöitä pitkään, nimittäin mun naamaa ei tatuoi ihan kuka vaan ja siksi etsin tekijöistä parhaan.

Päädyin Royal Esteticaan, jota pyörittää Anneli Reinla. Kannattaa katsoa hänen työjälkeään hänen Facebook sivuilta. Jälki on nimittäin ihan huikeeta.

Muistan saaneeni tänne muutamia kommentteja miltä kulmani näyttävät nyt, näin vuoden jälkeen.

Väri on haalistunut ja hieman muuttanut väriä punertavan ruskeaksi, joka mahdollisesti johtuu ihan mun omasta punapigmentisyydestä. Anneli katsoo sopivan sävyn ja sen värin muuttumiset sun iholla jne. Hän on todella pikkutarkka tekijä.



Olenkin harkinnut meneväni vahvistamaan kulmia ennen kesää. Sijoitus kulmien pigmentointiin kannattaa, jos omat tarvitsevat jatkuvaa paikkailua meikillä tai ei niitä tuskin on. Se raha ei mene hukkaan.

En edes tiennyt mun kulmakarvojen näyttäneen noin hirveältä, ennen kuin ne pigmentointiin ja näin eron. Tässä näette sen myös.

muutama tunti pigmentoinnista
Ei mulla oikeen muuta sanottavaa tästä aiheesta nyt ole.

Jos harkitsette kulmien pigmentointia, ettekä nyt Annelille pääse, niin tutkikaa tekijöitä kunnolla. Katselkaa rauhassa eri tekijöiden töitä ja ammattitaitoa. Ovatko he kouluttautuneet erilaisilla koulutuksilla, nimittäin jotkut tekijät eivät ole edes käyneet karvatekniikka koulutusta. Olkaa tarkkoja ja kysykää ihmeessä minultakin jos vielä jtn kysyttävää löytyy:)

Leave a Comment

  1. Hei missä paikkakunnalla kyseinen liike sijaitsee?

    VastaaPoista
  2. Varasin just kulmapigmentointi ajan tonne samaan paikkaan mistä sä oot ottanut, koska kuvien perusteella kulmat näyttää pigmentoinnin jälkeen täydellisiltä ja olit mainostanut sitä äityleissä :D :D

    VastaaPoista