Yumi Lashes

19. tammikuuta 2017

Olen useasti katsonut julkkisten meikittömiä kuvia ja ihmetellyt miten heidän ripsensä ovat niin upeat ilman ripsienpidennyksiä.  Omat ripseni ovat pitkät ja taipuisatkin, mutta silti ilman ripsiväriä mitäänsanomattomat. Selailin internettiä muutama viikko sitten ja törmäsin Yumi Lashesiin, kun mulla tuli sellainan AHAA-hetki, että tämän takia muiden ripset näyttävät niin upeilta!

Ripsipermanentti, mutta eri tekniikalla. Tekniikka, joka taivuttaa ripset kauniimmin kuin tavallinen ripsipermanentti. Tavallisessa ripsipermanentti -tekniikassa käytetään sellaista pientä rullaa, joka taivuttaa ripset pienelle C-kaarelle rullan ympäri ja tällä tavalla lyhentää ripsen pituutta. Yumi Lashesissa ei käytetä rullaa vaan muovista palaa, jotta ripset taipuvat suoraan ylös päin ja ovat vapaat päistään. Hoito ei satu, eikä juurikaan tunnu. Makaat vain silmät kiinni ja rentoudut, niin kuin minä, joka nukahti melkein.

Ripset ovat siis täysin omat, eikä joka päiväistä taivutusta tarvita! Kestotaivutus kestää noin oman ripsen elinkaaren ajan 8-10 viikkoa.
Minulla luultiin olevan ripsienpidennys ja korjasin näiden olevan täysin omat ripseni!:) Laitan tähän nyt kuvia itse toimenpiteestä, sekä ennen ja jälkeen-kuvat. Ripset värjättiin myös kestovärillä, mikä ei tule kuvista nyt ilmi.


 



ATM
 Kävin tekemässä Yumi Lashes kestotaivutuksen 
Kampissa Rose d'Orient kauneushoitolassa, jossa se on nyt tarjouksena 44 euroa! 
Anne Valjus 0440477809


Leave a Comment

  1. Kiitos tästä vinkistä, tulee näin raskausaikana tarpeeseen kun ei hirveesti jaksa meikkailla, mutta olisi silti kiva näyttää ihmiseltä! :-D

    Mitä Sabille kuuluu? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Tämä on kyllä todella kiva ja minulle sopivampi vaihtoehto kuin ripsienpidennys. Mulla kun on kuitenkin ripsillä pituutta, mutta näkyvyyttä saa olla enemmän, niin tässä siihen vastaus:) Ja näitä silmiä pystyy hieromaan ja pesemään!!:D

      Sabi on jo iso tyttö ja hyvin kiltti, oikein kiva tapaus <3 Hyvää loppuraskautta sinulle!:)

      Jostain syystä tämä ei anna mun nyt kommentoida tunnuksillanu. - QA Sara

      Poista